Vill ge tillbaka..

Aj. Det gör ont i hjärtat när jag läser om alla som längtar till barn och inte lyckats få plus. Jag känner till desperationen. Jag önskar att jag kunde ge var och en av er en bit av hopp och glädje tillsammans med testerna. Jag trodde att jag skulle välja ut en med hjälp av motiveringen, men just nu lutar det mot att dra lott. Jag känner att alla förtjänar detta lika mycket. 
 
Den här bloggen har varit min tröst i snart två år nu. Först lärde jag mig handskas med saknaden av ett barn. Sedan velandet om beslutet om att faktiskt försöka. Och sedan besvikelsen över att se hur mensen kom varje månad. Det HAR varit skönt att skriva ner allt. Men mest av allt har jag varit tacksam för all feedback kring mina känslor. 
 
Det har varit stöttande, tröstande, omfamnande kommentarer till höger och vänster. Och jag bara önskar att jag kunde ge tillbaka på något annat sätt än bara några överblivna tester...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback