v17+6

Jag stod och velade mellan att byta eller inte ett bra tag igår. Men efter att ha loggat in på bloggen så vet jag nu hur jag ska göra. Jag har ett till ultraljud bokat på sjukhus om tre veckor. Men det blir antagligen det sista med henne för sedan byter jag. Jag HAR känt mig lite obekväm med henne, men jag har liksom ignorerat allt det där. Hon ler aldrig, skojar aldrig... är för det mesta trött, stressad och tråkig. Nä, jag tror att jag få byta nu. 
 
Igår hade jag en sådan lust att bara åka tillbaka till Sverige. Jag ville bara föda i Sverige. R förstår inte det där så bra. Så det var en ganska ledsam dag ändå. Men idag mår jag mycket bättre. Inser att vi ska få ett barn. En son antagligen... Ler när jag tänker på det. Om sanningen ska fram så kan jag ibland glömma att jag är gravid. Det händer inte alls ofta men i morse så glömde jag det. Sedan gjorde bebisen sig påmind och det är ett utav de vackraste ögonblicken. Just det. Jag är gravid. Jag ska bli mamma. R ska bli pappa. Vi ska bli en familj. 
 

Ska försöka ta en magbild idag. I morgon går jag in i vecka 19. Herregud. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback