Vikt

Nu är han tolv dagar gammal, min fina pojke. Tiden går snabbt. Idag ställde jag mig på vågen för första gången sedan förlossningen. Jag har gått ner alla graviditetskilon (13 kg) och tappat två kg till! Det var en riktig överraskning med tanke på hur och vad jag äter samt att jag knappt rört mig någonting. Magen är fortfarande pösig och har inte dragit ihop sig så mycket. Jag äter som en häst. Ingenting annat går för jag är skithungrig heeeela tiden. Så där har jag minsann haft tur. Och det känns äntligen som att jag börjar få tillbaka min kropp! Underbart! 
 
Idag ska vi ut på promenad med barnvagnen. Den första promenaden! Väntar bara på att det ska bli lite svalare.

Kommentarer
Anonym säger:

Testa appen mammamage :)

2014-08-04 | 15:44:22
Anonym säger:

Grymt!

2014-08-04 | 16:04:33
Alexandra säger:

Hej!
Har följt din blogg i säkert 1,5-2 år. är så glad för din skull att du äntligen har din lilla här!

Lite nyfiken, vad blev det för vagn som ni nu invigt på promenaden?

/Alexandra

Svar: Det är en temporär från Emmaljunga! Köper en ny i Belgien!
Snutten

2014-08-04 | 17:20:11
Bloggadress: http://alexandramittliv.blogspot.se/
Malyn säger:

Vad skönt att saker äntligen börjar bli som vanligt igen och grattis till den fantastiska viktnedgången!

Själv så är jag i vecka 35 och just idag så känner jag mig mer död än levande :/ huvudet värker och bebis höll mig i vaken mestadels av natten. Tur jag ska till bm på torsdag annars hade jag ringt idag pga min huvudvärk. Jag har högt blodtryck och hon ville att jag skulle höra av mig om jag fick huvudvärk eller så. Men jag känner inte för att ringa idag. Har ingen energi. Nu vill jag bara att min lilla bebis ska komma ut till oss och gosa med mig dagarna i ända <3

Svar: Jag hoppas att din bebis kommer snart så slipper du längta! Finns inget bättre än att gosas! <3 Håll mig uppdaterad!
Snutten

2014-08-05 | 12:29:07
Bloggadress: http://nylam.blogg.se
bambino.blogg.se säger:

Oj! Fantastiskt! Jag har inte vågat ställa mig på vågen än...

2014-08-05 | 13:05:15
Bloggadress: http://bambino.blogg.se/
Malyn säger:

Absolut! :) forstsätt gärna att titta in på bloggen med jämna mellanrum så tror jag inte du att du ska missa nåt ;)

2014-08-06 | 10:50:23
Bloggadress: http://nylam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback