Promenaden

Jag tog mig vatten över huvudet igår för den långa promenaden kändes i både rygg och själ. Fick vila vid en bänk på hemvägen. Men idag gick det mycket bättre. Även för bebis i vagnen. Han grät mycket igår. Men idag somnade han och promenaden blev rätt härlig! Känns underbart i kroppen att äntligen få komma igång och röra på sig. Jag svettades riktigt ordentligt. Men sedan förlossningen har jag ju svettats vad jag än gör. När jag sover blir jag verkligen dyngblöt! Undra när det kommer avta? Tror inte det har med värmen att göra utan jag skyller på hormoner.. 
 
I morgon är det dags för det första BVC-besöket. Hoppas att lillen gått upp ordentligt i vikt! 

Kommentarer
Anonym säger:

Jag svettades floder de första 2 veckorna, mkt skit som ska ut ur kroppen vettu =)

2014-08-06 | 14:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback