Två dagar över BIM

Så himla trött idag! Sover nästan sittandes. Men jag har mycket att göra här hemma, så borde sätta igång med hushållssysslorna. Idag har jag haft ganska ont i magen. Jag antar att det livmodern som växer. Jag hoppas verkligen att det är så! Ibland blir jag rädd att det gör för ont. Den lilla studen jag var vaken i natt var läskigt lik nätterna jag hade innan missfallet. Ont och dåligt med sömn. Skillnaden är att jag inte blöder denna gång. 
 
Är ju fortfarande rädd för missfall, men jag är så mycket mer hoppfull än tidigare. Det är inte så svårt för mina symtom blir bara starkare. Mina bröst gör verkligen JÄTTEONT! Jag önskar att jag hade skrivit mer i början av min graviditet i mars. Men då var jag ju i Indien. Situationen var helt annorlunda då också. Kanske är det bra att jag inte har så mycket att jämföra med. 
 
Idag ska jag ut och köpa gravtest. Vill gärna ha ett par stycken av clearblue. Är väldigt glad över att jag är två dagar över BIM. 
 
Gah, har jobbat med det här inlägget i typ en hel timma. Jag är så seeeeg. Gäsp. Vi hörs ikväll. 

Kommentarer
Mandy säger:

Jag hade mer ont i magen i början än jag minns att jag haft vid något annat tillfälle någonsin! Det var så att jag ville gråta ibland. Alla jag pratade med sa att det var helt normalt så försök att inte oroa dig över det:-)

Svar: åååh, vad skönt att höra! Vet att det ska värka, men blir rädd när det blir så mycket. Men det ska väl vara normalt. Skönt att veta, svårt att minnas... :D
Snutten

2013-09-24 | 15:38:23
Bloggadress: http://mandyinmakeup.blogg.se
Lin säger:

Sov om du är trött! Skit i hushållssysslorna! :)

Svar: Du kommer alltid med de bästa råden. Som jag helst vill följa! :D
Snutten

2013-09-24 | 16:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback