Symtomen

 
Hej, fina! 
 
Det suger att testa innan BIM. Gör inte det - någonsin. Det här är det jobbigaste jag varit med om. Att vänta till BIM är hundra gånger svårare! Jag tror att det blir lättare att förstå att jag faktiskt är gravid när jag ligger ett par dagar efter BIM. Men jag tänkte skriva lite om de symtom jag haft hittills.
 
  • Kväljningar när jag borstar tänderna - precis som förra gången. 
  • Ont i sidan av brösten. 
  • Känsliga och hårda bröstvårtor
  • Trött som FAN. Idag frågade läraren mig om lektionen var tråkig. Jag gäspade som Mufasa i Lejonkungen. 
  • Jag har haft sjukt lite mensvärk / Ingen alls. Fick det otroligt tidigt i cykeln och sedan dess har jag inte känt av mensvärken alls. Men det känns som att något är på g nu. 
  • Vita, "mjölkiga" flytningar. Jag fattade aldrig vad "mjölkiga" flytningar var för något tills för ett par dagar sedan då de var exakt det. Ingen torrperiod som förra gången. 
  • Finnar. Jag brukar inte få så mycket finnar, men mitt ansikte ser helt galet ut just nu. Och jag har även fått det på sidan av kinderna. 
 Och finnarna bildar typ en illuminati-triangel mitt i pannan på mig. 
 

Känns ändå ganska bra med symtomen. Det är ju massor som är annorlunda denna gång. Nu fan ska det gå hela vägen! 

Kommentarer
Anonym säger:

Finnar i pannan var bland de första symtomet vid båda mina graviditeter:) Grattis;)

Svar: åååh! Finnar <3 Nä, skoja bara. De är lättare att acceptera när det är pga att man är gravid.
Snutten

2013-09-19 | 20:27:19
Annie säger:

Jag tycker att det låter som bra symptom! ;-) jag minns hur extremt trött jag var i början :-) hoppas allt går vägen! Kram på dig

Svar: Kram, kram! <3
Snutten

2013-09-19 | 21:13:57
Bloggadress: http://varnojdmedalltsomlivetger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback