Rädslor.

Törs jag skriva det? Jo, men det måste jag väl? Vecka 3 plus 5 dagar. Det känns som ingenting! Det är ingenting, ändå är det så stort. Bara början. Dagarna verkligen sölar sig fram, tycker ni inte? I morgon ska jag inte ta ett test. Jag ska gå efter mina symtom. Idag i duschen tänkte jag att om jag inte hade tagit grav-testen och sett mina bröstvårtor idag hade jag definitivt vetat att jag var gravid. Hah - lätt att säga efter att man fått två streck. Men ja, bröstvårtorna är ungefär lika känsliga som förra gången. 
 
En annan grej - jag är så jäkla rädd för att sexa. Jag VET att det inte ska vara någon risk, men ändå skrek jag rakt ut (tre gånger - medan R och jag höll på): MEN VA FÖRSIKTIG DAAAA! Yep, jag är en riktig turn-on... Inte. Hur ska jag tacklas med denna rädsla? För mig låter det fullständigt logiskt att inte ha sex typ fram till... vecka 12. Hey, varför inte vecka 14? Så ligger vi riktigt säkra till.
 
Nu blir det chokladmjölk och sedan bums i säng. Godnatt! 
 

Kommentarer
Lin säger:

Haha, lilla snuttis då! Passa på att sexa så länge du har ork och lust till det! ;)

2013-09-19 | 22:36:10
Emmis säger:

Ååååh, GRATTIS!! Har inte följt några bloggar på ett tag och nu när ja kollar in din blogg ser jag den fantastiska nyheten! Kramar till dig!

Svar: Tack! Skönt med en liten bloggpaus ju! Kram!
Snutten

2013-09-20 | 08:06:57
Hanna säger:

Åh jag är såå glad för din skull!Och du ger mig lite hopp :).Att kanske kanske det blir min tur också nån gång..Hade nog också varit rädd som tusan om jag var du.Är en sån där som nojjar rätt mycket.Jag tycker nog ändå att du ska lyssna på dig själv och göra vad som känns rätt för DIG..Vill du inte ha sex så strunta i det några kvällar..Du ska se att begäret sedan tar över rädslan :). (som du ju ändå vet är obefogad haha).
Kram

Svar: Bra råd! Och jag tror nog att jag ska följa det också. Inser väl själv att det är otroligt dumt senare.
Och det BLIR din tur snart. Håll ut! Och när det väl händer kommer försöken vara ett litet minne i det förflutna! Kramar!
Snutten

2013-09-20 | 08:13:24
Bloggadress: http://nattstad.se/linnea83

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback