Luggen

 
Förra månaden hade jag nog ÄL cykeldag 14/15. För jag fick ont cd 16, men senare när jag testade var det svagare än kontrollinjen. Idag ligger jag på cykeldag 14, men mitt test visade inte alls positivt. Det har blivit tydligare sedan igår men inte alls så starkt. Håller verkligen tummarna för att jag ska ägglossa denna månad. Gör jag inte det så har jag tagit bisolvon i onödan också. Och det är ju inte så att jag kan hitta just den sorten i apoteken här borta. Men det spelar ingen roll, för jag vill inte mixtra med läkemedel. 
 
 
 
 
Här har ni en bild på min frilla också. Luggen passar helt okej om jag har håret uppsatt, men den sitter inte bra om jag har håret utsläppt. På den första bilden är hälften av luggen också uppknutet. Egentligen är den mycket tjockare. Vilket kanske inte var så smart. Speciellt när man beslutat sig för att klippa fem minuter innan man tog fram saxen. 

  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Lin säger:

Som jag sade; allt klär en skönhet!

Svar: Tack, finaste! <3
Snutten

2013-09-06 | 11:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback