Kaffeälskare.

En annan grej jag gjort sedan typ tre månader tillbaka är att jag slutat dricka kaffe. Har smakat lite, en tesked här och där, typ en gång i veckan. Annars ingenting. Det är känt att jag älskar kaffe. Så när jag berättade för Rs bror, för ett par veckor sedan, att jag slutat dricka har han hängt upp sig på det. Men varför? Men du älskar ju kaffe. Men kom igen, nu dricker vi ju alla tillsammans! 
 

Idag kom han över och insisterade att jag skulle dricka en kopp. Tyvärr bryggde han en halv kopp extra fastän jag var tydlig med att jag inte ville ha. Jag är ju så rädd för hur kroppen ska reagera. Sedan är jag också kissnödig så att det räcker. Men mest är jag rädd för att det ska bidra till ett missfall. Jag vet att det låter helt sjukt löjligt, men det skadar ju inte att låta bli direkt heller. Han har försökt erbjuda mig flera gånger tidigare men denna gången gjorde han en kopp till mig. Var tvungen att sitta och smutta lite på det. På låtsas såklart. Hällde ut i vasken lite senare. 
 
Förstår hur jobbigt det är för er som dricker alkohol... Men det är ännu jobbigare för mig. Jag har en jättefin termos som jag knappt använder längre. :( 
 
Nu måste jag kissa. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback