Herfst

Jag orkar inte med den långa väntan till BIM. Ligger på BIM-9. Är det för tidigt att testa? Heheh. Antagligen. Gah, jag är så trött idag. Vill så gärna dricka kaffe. Men nu när jag väl slutat känns det så fel att börja igen. Vill inte riskera någonting. Speciellt efter de långa artiklarna jag läste för någon månad sedan. Hur det kan leda till missfall också. Ja... när man dricker för mycket. Men nu vågar jag inte dricka mer. Tjuvar lite från R och gäster, men åååh, vad jag längtar till en varm kopp kaffe. 

Det är höstens fel. 

Kommentarer
Lin säger:

Koffeinfritt då? Jag drack en del (ett fåtal...) koffeinfria latte när jag var på tjocken, smakade helt okej!

Svar: Får ta och köpa det vid nästa tur till affären. Har dock läst att koffeinfritt inte riktigt är koffeinfritt... :( Innehåller mindre, men inte riktigt noll.
Snutten

2013-09-13 | 20:40:07
Jenny säger:

Nu kom min mens :( Så ingen bebis den här månaden heller. Suck, det här med att försöka är inte så roligt....hoppas att det tar sig för dig i alla fall!

Svar: Fy fan vad jobbigt. Jag förstår din frustation. :( Man orkar ju inte mer nu.
Snutten

2013-09-14 | 10:40:07
amanda säger:

Jag plussa på bmi -4 :) Så snart!Eller snarare ÄL + 10:)

Svar: Aååh, jag kanske också vågar testa då!
Snutten

2013-09-14 | 18:48:49
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/duarmindrom/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback