Cykeldag 12

...blev det rätt nu? Hoppas det. Jag ska testa med ÄL-test idag nästa gång jag ska på toa. Min näsa rinner, jag hostar och har lite ont i huvudet. Måste ni någon gång låtsas bli sjuka så ta bisolvon! Tycker det är skönt att veta att den faktiskt fungerar, MEN nu är det så att R också har rinnig näsa och känner sig sjuk. Så det kan bero på något helt annat. Men jag hoppas att min förkylning beror på att bisolvonet verkar. 
 
Om jag inte blir gravid denna månad ska vi ha en gissningspole eller något. "Vilken-månad-blir-jag-gravid?" typ. Och sedan ska ni få gissa. Så vinner man ett pris om man har rätt... Priset får vara.. eh.. äran. Jag tror att det skulle roa mig, och något ska jag väl få ut av mitt icke gravidblivande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback