ÄL-test nr 2

Godkväll. Hehe. Det känns så konstigt att skriva det. Och att ens säga det i Sverige är otänkbart. Vi är inte så artiga längre. Godmorgon och godnatt är ju vanligt att säga. Men godförmiddag, godmiddag, och godkväll. Det har jag inte hört på länge. Senaste gången var när jag läste högt för mig själv ur en av Astrid Lindgrens sagor. Men de fraserna hörs ofta här i Belgien. I alla fall i den flamländska delen. 
 
Ehhhh... Ja, så går det när man inte tänker och ska skriva rakt ut. Det var inte alls det jag hade tänkt prata om. Har mått ganska pissigt. Har ont i huvudet och mina ögon gör ont och är tåriga. Tog ett äl-test som var lika svagt som gårdagens. Men jag fortsätter testa. Vore synd om jag inte ägglossade denna månad. Ni vet... det är ju en bra förutsättning om man ska skaffa barn...

Kommentarer
Jenny säger:

Det kommer säkert. Fick ta massa test den här månaden innan det blev ett starkt positivt :)Så min ägglossning var 2 dagar senare än förra månaden. Håller tummarna att det kommer snart för dig!

2013-09-05 | 11:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback