ÄL-test nr 1

Blev ett väldigt svagt streck igår. Testar igen idag för att se om det ökat någonting. Men tror att det kan dröja ett tag. Ligger bara på cykeldag 13, och brukar räkna med att den ska komma cykeldag 16/17 någonstans. Känner mig så jäkla dålig idag. En dålig känsla i magen. Ett som bara R kan fixa. Ett som bara timmar av gråtande kan radera. 
 
Jag ska snart dra ut på promenad, processera livet. Vad som faktiskt känns bra är de fina kommentarerna jag får nuförtiden. Så jäkla nice att logga in på bloggen och få läsa ett par peppande ord. Det hjälper som fan. Det är jättetufft att gå igenom detta, så jag uppmanar alla försökande att starta en blogg. Skriv av er. För efter det tredje försöket kommer ni förbanna alla barnvagnar och gravidmagar. Bättre att få ut de känslorna på ett A4 eller i ett litet hörn av internet. 
 
Så kan ni vara helt säkra på att jag kommer följa er resa på väg till ett plus. Precis som ni följer och stöttar mig. Tack. 

Kommentarer
Lin säger:

Kram!

Svar: <3
Snutten

2013-09-04 | 16:39:29
Emmis säger:

Pepp,pepp,pepp i massor! Av en radiodoktor kollade jag idag för min egen del hur det är med progesteronet och om det ger gravidsymtom - vilket var fallet. Så jag rekommenderar det inte åt alla som vill behålla förståndet. Tänk - kraftiga jobbiga graviditetssymptom men ingen graviditet, hej baberiba! Tycker du är så duktig som bloggar om din resa och du ger mig ork till 1000!

Svar: Vad roligt att höra! Och vad synd med det förhöjda progesteronet. Ja, jag förstår att det kanske inte passar alla. Man gör det som passar en själv förstas, kram!
Snutten

2013-09-04 | 20:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback