Ziek

Jag har gått och blivit ordentligt sjuk. Det började i går morse, och nu har jag feber och förkylning. Typiskt. Roar mig med att se Scrubs och läsa bloggar. Det är INTE kul att vara sjuk. R tar hand om mig så fint, och jag njuter lite av det för att vara ärlig, men gahh. Hoppas att bli frisk till i morgon redan. 
 
Hoppas att ni mår bättre än vad jag gör. Räknade precis ut att jag har ungefär en vecka kvar till BIM. Vet nästan med säkerhet att mensen lär komma. Det får bli ett ordentligare försök nästa månad. Hoppas på att få se fler plus från er. Kram!
 
 

Kommentarer
tess säger:

Jag blev sjuk för första gången på flera år en vecka innan bim :)

2013-10-19 | 12:49:44
bambino.blogg.se säger:

Krya på dig!

2013-10-20 | 00:12:17
Bloggadress: http://bambino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback