Symtomsammanfattning Vecka 4

Nu har jag tagit mig igenom vecka 4 så jag tänkte skriva en symtomsammanfattning. 
 
Jag hade i princip inga tydliga symtom förrän v4+6, dvs, BIM+5.
 
v3+5 - v4+5:
Kände ingenting förutom trötthet. v4+3 fick jag en stor finne på kinden, vilket aldrig händer. Men det var bara en så jag tänkte inte på det så mycket. Jag hade också ömma bröst, men det var inte såå farligt. Hade bara känt av mensvärken en gång under hela veckan, vilket är ovanligt. 
 
Ett annat symtom, som även R reagerade på, var min hunger. Jag kunde äta en stor middag och två timmar senare var jag hungrig igen. Det hade varit så i ett par dagar, men jag trodde att det skulle bli bättre när mensen kom. Men den kom ju aldrig! 
 
v4+6:
Denna dag kom alla symtom på en gång. Jag var extremt trött. Jag hade helt sjukt ont i brösten. Och äntligen blev mina bröstvårtor känsliga och hårda igen. Det har alltid varit en av mina tidiga tecken, men denna gång dröjde det rejält. Tror helt ärligt att jag fick en ordentlig dos hormoner denna dag. Jag fick även ordentlig mensvärk, vilket gjorde mig ganska rädd. Det hade jag inte haft innan. 
 
Under hela veckan har jag även varit kissnödig. Har ändå kunnat hålla mig upp till fyra timmar!
 
Det var allt för vecka 4! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback