Nytt test

God morgon. 
 
Jag kunde ju självklart inte låta bli att testa idag. Sent igårkväll fick jag för mig att strecket jag sett var ett spökstreck. Och att jag tolkat det som att jag var gravid när det inte alls var så. För faktum är att, förutom ömma bröst och en kurrande mage, finns inga andra symtom! Men nu tog jag ett test igen och det visar positivt. Strecket är märkbart starkare. Skulle ladda upp en bild men min dator känner inte igen mitt SD-kort, så det går inte att ladda upp det.
 
Jag har lugnat ner mig, eftersom att jag nu SER att det ÄR starkare. Jag vet vad ni tänker, "sluta ta de billiga testen!"... Ni har helt rätt. Detta var mitt sista test denna vecka. Jag tänker dock inte ta mitt digitala test än. Det får vänta till nästa vecka. Var och köpte ett igår. Vill gärna se 3+ på displayen. När borde jag testa då?
 
En annan grej jag undrar är om det finns något magiskt preparat jag kan använda för att få behålla bebis... Kan jag fråga gyn om det? Känner ni till några mediciner som man brukar få ta om man fått upprepade missfall. Förhoppningsvis behöver jag inte dem, men jag vill ändå läsa på lite. 
 
Hoppas att ni har det bra! Kramar!

Kommentarer
Emmis säger:

Naturligt progesteron finns att beställa på nätet, är helt ofarligt och kan hjälpa bebisen att hållas kvar. Eftersom det är ett naturligt progesteron är det inte farligt på något sätt. Har själv testat det. Progesteronet börjar ju produceras efter ägglossning för att just hålla kvar ett befruktat ägg. Man smörjer krämen på huden, en ärt-storlek varje dag fram till vecka tolv när den största faran är över. Ett tips du kan testa på om du vill. Lycka till!

Svar: Jättebra tips! Tack sååå mycket. Ska försöka få tag på det på något sätt! Kram!
Snutten

2013-10-29 | 09:41:38
amanda säger:

Vill jusetestet! ta kontakt med gyn så du kan få ett tidigt ul ! Kram

2013-10-29 | 10:22:28
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/duarmindrom/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback