Confession

 
Måste erkänna att jag tänker på detta typ nästan varje dag. Det är ju faktiskt inte helt omöjligt. Jag HAR faktiskt inte tagit ett test efter att "mensen" tog slut. Hoppas varje dag att blödningen inte påverkat fostret och att jag kan vara gravid. Sedan inser jag att jag fick ett helt negativt test redan INNAN jag börjat blöda. Jag tvingar mig själv att inse att jag antagligen inte är gravid och att det bara är att¨försöka igen. 
 
 
Det hade varit ett drömscenario om det visade sig att jag var gravid från förra månaden. Jag kan ju inte säkert veta. Men jag får veta om jag är gravid om MAX en vecka. Antagligen tidigare om mensen kommer. Hur långt gången jag är får vi veta vid ett eventuellt ultraljud. Jag tycker ändå att tanken vid att jag kan vara i 8e veckan är väldigt... pirrig. Och skön. 
 
 
Jovisst kan jag fortfarande vara gravid. Konstigare saker har ju hänt... (Typ som när min kille trodde att Scrubs och GA var samma serie. Kan fortfarande inte fatta hur det ens är möjligt...)

Kommentarer
Malin säger:

Hej där snutten! Tänkte tipsa dig om ett program som jag lyssnade på i veckan. Det var på radio och handlade om ofrivillig barnlöshet, mycket prat om känslor och fina solskenshistorier :) och då kom jag och tänka på dig!
Gå in på radio1.se klicka dig vidare in på program och välj Eva Russ som programledare. Och sök dig vidare på hennes program, det sändes som sagt i veckan, kommer inte ihåg vilken dag tyvärr.. Programet borde heta ofrivillig barnlöshet.
Kramar på dig!

Svar: Superbra radioprogram. Tack för tipset! Kram!
Snutten

2013-10-26 | 08:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback