Vecka 9

Ja, fy fan! Vecka 9, here I am! ÄNTLIGEN!
 

Hej då, vecka 8. Och så välkomnar vi, med öppna armar och en varm famn, vecka 9! Nu har jag vetat om att jag är gravid i en månad. Jag har gått in i graviditetsmånad 3 (vecka 9 till 12). Det kommer att bli en orolig månad, men jag tror att jag klarar det. Illamåendet har varit mycket bättre sedan igår. Tror att jag lärt mig att hantera det. Jag är så glad! Speciellt idag. Att få gå in i vecka 9 känns så speciellt. 
 
Ofta har det känts som att tiden stått stilla. Och sedan blev man tillbakaflyttad en hel vecka! Men tiden har faktiskt gått! Jag håller tummarna så hårt för att all oro ska försvinna till slut. Att vi får det vi kämpat så mycket för. Inte bara jag och R, men alla de par som försöker därute. Vi ska inte misslyckas! 

Kommentarer
Hanna säger:

Härligt!!Man blir så glad när det då och då kommer såna här positiva inlägg i bloggar man följer :).I din blogg planerar jag och läsa massa positivt :).Tja förutom när du är orolig eller mår dåligt,då sänder jag en kram såklart :)..
Eller ja du får ju en kram nu me!
KRAM!

Svar: Haha, din kommentar gjorde min morgon! :) KRAM tillbaka! <3
Snutten

2013-11-29 | 06:16:52
Bloggadress: http://nattstad.se/drommenomettbarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback