v8+1

Biljetterna till Sverige är bokade. Spontant-bokade, kanske vi ska säga. Kollade ett par biljetter igår kväll, och bokade de typ en timma senare. Det var lätt att övertyga R. Han älskar att vara i Sverige på vintern. Det blir bara under en helg, men fy fan så nice! Jag är så otroligt glad! Funderar på att berätta för familjen när jag är där. Har då visserligen inte gått ut vecka 12, men jag är väl runt vecka 11 eller något... 
 
I två dagar har jag mått så otroligt bra. Nästan för bra. Jag blir ju orolig för att något ska vara fel. Samtidigt verkligen uppskattar jag dessa dagar. Får lite extra energi och jag hinner göra saker jag inte gjort. Men igår smögde sig oroliga tankar upp. Hoppas på att få känna ordentligt illamående under en kort tid i alla fall. Vill ha graviditeten bekräftad igen! 
 

Kommentarer
Lin säger:

Känner igen det där med att må "för bra". Jag blev ju så orolig att vi bokade in ett privat ul i v 11. Bara för att få se så allt var ok! Efter det kunde jag slappna av lite mer.. :)

2013-11-29 | 09:18:10
bambino.blogg.se säger:

Njut av att må bra. Jag gick oxå och oroade mig igår när jag mådde bra. Idag mår jag värre än någonsin. Uch! Roligt att ni kommer till sverige!!!

2013-11-29 | 11:23:49
Bloggadress: http://bambino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback