v7+0

Yes! Jag har gått in i vecka 8 nu. Heja, heja! 
 
I morgon är det vul. Gud, vad jag har tjatat om detta! :D Haha. Jag är nervös och glad på samma gång! Hoppas sååååå att allt ska se bra ut. Ibland hoppas jag att jag redan är i vecka 11, som jag skulle varit om jag varit gravid från förra gången. Då slipper jag i alla fall oroandet fram till vecka 12. Aaah, nej. Allt kommer att gå bra denna gång. Det måste det bara. 
 
Idag är jag väldigt trött. Jag har även lite illamående, men det är inte såå farligt. Känner faktiskt inget behov av att ta ett grav-test igen, som jag trodde att jag skulle göra innan mitt vul. Jag känner mig rätt gravid än så länge. Kommer snart en symtomsammanfattning från veckan som varit. 

Kommentarer
carro säger:

vill även se magbilderna som utlovades igår :)

Svar: Just det! Tack för påminnelsen!
Snutten

2013-11-14 | 14:04:39
• Amanda • säger:

Åh va kul har följt din blogg lite till och från, hoppas verkligen med hela mitt hjärta att allt går bra denna gång! Stor kram!

Svar: ååh, tack för lyckönskningen! Kram!
Snutten

2013-11-15 | 00:36:14
Bloggadress: http://anpluscj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback