v6+5

Idag har jag mått småilla hela dagen. Det gjorde jag inte i min förra graviditet. Kände mig knappt gravid då. Nu "känns" det mer. I alla fall sedan jag gick in i vecka 7. Och nu närmar jag mig slutet av denna vecka och går in i vecka 8. Det var i vecka 8 jag började blöda. 7+2 fick jag min första blödning - brunt blod. Dagen efter var vi på kontroll och allt såg BRA ut. 7+5 fick jag en större blödning. Gick in och kollade igen, och allt var bra v7+6. Efter ett par mycket oroliga dagar kom det ut en klump. v8+5. 
 
Jag vet att jag inte ska tänka på det. Men alla dessa datum är små mål. Det kommer kännas så skönt att få gå in i v9+0. Lite mer än två veckor kvar. Sjukt nervöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback