v5+5

Härligt att ha kunnat ta sig igenom ännu en dag! Här tar man sig verkligen igenom en dag i taget! Ser fram emot att kunna se bebis om lite mer än en vecka. Ska bli så skönt att få se att allt är OK. Jag hoppas att få se att allt är bra. Det finns en oro inom mig. Det har att göra med allt jag gick igenom i april. Det var en sådan otrolig kamp mellan att vara positiv och handskas med de enorma blödningarna. Jag läser igenom de inläggen och ser hur mycket jag hoppades få undvika missfallet. 
 
Jag ser självklart positivt på saker och ting nu också. Men jag hoppas att jag slipper blöda. Kan inte gå igenom det där igen. Det blir för jobbigt. Men äh... än så länge känns det riktigt bra. Kan tänka mig att det blir mycket värre runt vecka 8, då jag faktiskt började blöda. 
 
Nu ska jag dra ut för att träffa en vän på stan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback