Utmattad

Jag är såå otroligt trött idag. Jag har varit i zombie-mode större delen av dagen. Och just nu är jag verkligen helt SJUKT utmattad. Väljer att tro att det beror på graviditeten. Men det kan lika gärna vara "första-dagen-efter-lov-trötthet". Jag ligger nu äntligen i säng och ska snart sova. Fan, jag glömde kissa. Gah... Får väl gå upp mitt i natten för att kissa då. Det spelar ändå ingen roll. Kan inte hålla mig längre än sex timmar. 
 
Alltså jag är så pessimistisk när det gäller mina symtom. Ibland kan jag känna mig lite, lite illamående, men jag intalar mig själv att jag bara inbillar mig. Sen går det oftast över. Mina bröst försäkrar mig dock om att jag faktiskt är gravid! De gör så ont, och bröstvårtorna är fortfarande känsliga och hårda. 
 
Jag hoppas verkligen att jag får tydligare symtom snart. Skulle vara så härligt om man kunde känna sig riktigt gravid! Längtar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback