Symtomsammanfattning vecka 5

v5+0 - Mjölkiga flytningar och extrem hunger. At och kände mig hungrig igen. Hade dock ingen mensvärk
 
v5+1 - Såå trött. När jag väl somnade drömde jag konstiga drömmar. Var också väldigt gasig. 
 
v5+2 - Hade jättesvårt att somna.  
 
v5+3 - Hade ordentlig mensvärk, nästan så att jag blev riktigt rädd.  
 
v5+4 - Så. Himla. Trött. Var tvungen att gå upp på natten och kissa trots kissning precis innan sovdags. Superont i brösten.
 
v5+5 - v5+6 - Ovanstående symtom, OCH mina bröst började göra JÄTTEONT, och kändes supertunga! 
 
 
En anledning till varför jag haft det svårt att sova är mina "restless legs". Varje gång jag blir sömnig rycker de till och jag vaknar. Det är extra påtagligt när jag är trött, och hela denna vecka har jag upplevt detta. Jag hade det för längesedan, men när jag blir gravid verkar det komma tillbaka tio gånger starkare. Hade samma problem i min första graviditet. Idag ska jag till läkaren för att kolla blodvärden. Sedan kanske jag ska ta medicin mot detta. Det stör verkligen min nattsömn. Någon annan som upplevt kramper eller ryckningar i graviditeten? 

Kommentarer
kampentillettplus säger:

hur gick du sa att båda kategorierna som du har lagt inlägget syns?

Svar: Jag minns inte exakt hur jag gjorde, men jag tror att jag hittade tricket på den här sajten: "designadinblogg.se".
Snutten

2013-11-07 | 19:00:38
Bloggadress: http://kampentillettplus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback