Symtom och sånt.

Oj, idag mådde jag rejält illa. Nu känns det dock mycket bättre. Fick ner en halv portion middag. Det är så konstigt hur smakerna förändras. Jag har helt tappat lusten för chips, pizza och kyckling. Jag brukar ofta vara sugen på just chips, men jag kan inte ens tänka på det just nu. Pizza kommer inte på tal. Speciellt inte pizzahut-pizzan. Det är nästan så att jag spyr bara jag tänker på den. 
 
Mitt frukt- och grönsaksintag har verkligen ökat. Vindruvor lindrar mitt illamående, och kiwi är typ det godaste jag vet just nu. Mitt luktsinne har ju även förstärkts. Jag hatar lukten av vår brasa. Jag tycker att det luktar fôrskräckligt. Röklukt i allmänhet är det äckligaste jag vet. Kan heller inte använda vissa av mina parfymer. 
 
Så himla stolt över mina symtom! 

Kommentarer
malinMannaminne säger:

Åå så bra!!! :) :) tänkte bara önska er lycka till idag, vad spännande för er att få se hur den lille växt på en vecka!

2013-11-22 | 05:12:39
Malin säger:

Malinmannaminne!?!? Hur fick den till det namnet..? Aja, Malin ska det vara på förra kommentaren :p

Svar: Hahahahaha, näää! Jag gillar malinMannaminne! :D Så fint! :D
Snutten

2013-11-22 | 05:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback