SEX

I morse tog lusten över och vi hade (penetrerande) sex. Jag har aldrig gjort något så läskigt i hela mitt liv. Haha, nej, nu överdriver jag väl... Men jag var rädd ett bra tag efter. Rädd för att börja blöda. Jag måste erkänna att det kändes väldigt bra att det var mitt val. JAG kände mig redo. JAG var mindre rädd. Och JAG valde att ta det steget. Jag har flera gånger försökt resonera med mig själv. Det GAR inte att få missfall av att ha sex. Men det kändes inte skönt. Sexa och försöka vara sexig medan man tänker på mf? Nej, tack. Gick så jäkla mycket bättre när man var galet kåt och inte orkade bry sig. 
 
Hur som helst.. fick växtvärk några timmar senare och blev rädd. Men det är bara en växande bebis! Tisdag, onsdag, torsdag och på fredag är det VUL! AAAAH, can't wait!  

Kommentarer
bambino.blogg.se säger:

Hahaha du är helt fsntastisk!.bra jobbat!

2013-11-11 | 17:47:54
Bloggadress: http://bambino.blogg.se/
Amanda säger:

Passa på nu när du har lust:-) Min lust försvann helt efter vecka 25 någonstans och kom sen aldrig tillbaka, tråkigt:-/ Och kom ihåg att man kan få ont utan att det behöver vara nåt fel. Jag hade så ont att jag låg och grät i början men nu sitter jag ju här med min dotter på hela 5 dagar;-) Kram

2013-11-12 | 09:39:04
Bloggadress: http://mandyinmakeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback