Sanna drömmar

Allt känns mycket bättre nu. Jag vet att vi kommer ha barn i juli. Det här kommer låta helt stört... men försök vara open-minded. Min pappa brukar ha sanna drömmar. Han kan se saker som ska hända i förväg. Idag ringde mamma mig och berättade att pappa drömt om mig. Jag vill inte berätta i detalj vad han såg, men det var tydligt att vi fick barn. Mamma sa att hon var sååå nära att berätta för honom att jag faktiskt var gravid, och att det var en sann-dröm. Men hon lät bli. R sa att hon kunde ha berättat, men hon ville ändå vänta till efter nästa vul.
 
Efter det samtalet är jag hur lugn som helst! Jag vet att det kommer att gå bra! ♥

Kommentarer
bambino.blogg.se säger:

<3

2013-11-17 | 19:00:34
Bloggadress: http://bambino.blogg.se/
Hanna säger:

Gud va skönt att få såna besked =).Spelar ingen roll var dom kommer ifrån =).Jag tror också allt kommer gå finfint!Kram

Svar: Väldigt skönt faktiskt, på ett konstigt sätt... Kram!
Snutten

2013-11-18 | 08:31:59
Bloggadress: http://nattstad.se/drommenomettbarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback