Lugn

Aterigen, jag måste ta och tacka er som väljer att slänga in en stöttande kommentar. Direkt efter att jag postat mitt inlägg i morse var jag tvungen att springa efter bussen. Så jag hann inte riktigt stilla min oro. Förmiddagen har alltså spenderats i ovisshet och oro. Men nu loggade jag in på bloggen och tydligen ska det inte vara något problem. Ni lugnade ner mig på direkten! Sedan har jag läst på diverse sidor om just detta. Många får inte 3+ förrän sjätte veckan, men sedan finns det de som får det v4+2 (orättvist). Sammanfattningsvis är hormonnivån något mycket individuellt. Fast det hade varit jäkligt skönt att se 3+.Fy fan vilken dålig morgon jag har haft... Nu ska jag fan inte testa igen på ett lååångt tag. Det gör mig bara orolig. 
 
Jag får hoppas att denna graviditet går "sakta men säkert". Att den går sakta vet vi ju redan. Nu hoppas vi att det går säkert till slutet! 

Kommentarer
sanna säger:

Hej! Jag "snubblade" in på din blogg när jag precis fått min dotter. Hon är nu 20 månader och för 3 månader sedan födde jag min son. Jag läser din blogg varje dag och önskar av hela mitt hjärta att allt går vägen denna gång:) Ville egentligen bara säga GRATTIS! Jag är helt övertygad om att du också får lyckan att bli mamma. Kram!

Svar: ååååh, grattis till dina fina! Och tack för gratulationen! <3 Kram!
Snutten

2013-11-04 | 19:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback