Längtar.

Längtar till att skolan ska börja igen, då kanske dagarna kan gå lite snabbare. Det verkligen segar sig fram för tillfället. Två veckor kvar till vul, det är en lång väntan dit. Hur gör man för att tiden ska gå snabbare egentligen? Jag försöker se på film och trixa med fotoalbumet, men som sagt; det går så seeeegt. Funderade på att ta en paus från bloggandet, men det går ju inte. Det är ju här jag får utlopp för mina tankar! 
 
Jag längtar illamående. Jag längtar till spya. Jag längtar till den feta magen. Jag längtar till bebis. 

Kommentarer
Amanda säger:

Jag förstår det! Tiden gick ju extremt långsamt i början:-/ Jag kommer ihåg att jag längtade tills det började synas och till första ultraljudet såklart:-) Det enda som hjälpte mig var ju bara att sysselsätta mig helt enkelt... Hoppas tiden går undan:-) Kram

2013-11-03 | 00:02:09
Bloggadress: http://mandyinmakeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback