Huuuuuur?!

 
Nu är jag förstoppad! Nice! 
 

En grej som ligger och gnagar på mig är att vi BARA hade sex den 10e oktober. Eller... alltså, vi hade sex mot sluuuutet av min cykel, men jag bad R inte ha utlösning inom mig. Och av vad jag kan minnas så drog han ut. Eller så är minnet av den sexhändelsen så traumatisk att jag bara blockat minnet. 
 
Så antagligen har jag blivit gravid på försats. Eller? Finns det fler alternativ som kan förklara HUR jag kan ha blivit gravid, och HUR jag bara är i vecka 7 när jag borde vara i vecka 8... Jag verkar inte fatta det. 

Kommentarer
Anonym säger:

Spermierna kan väl leva inne i dig i 5-7 dagar så även om ni hade sex när du trodde att du hade ÄL så kanske ÄL egentligen barnårs dagar senare? Eller tänker jag fel? :)

Svar: Du tänker nog helt rätt. Känns så jäkla o-troligt bara. :)
Snutten

2013-11-18 | 13:51:29
simone säger:

jag tror som anonym, plus att du väl inte blir gravid förrän ägget fäster? :) och det kan det ju göra efter olika många dagar!

Svar: Men det växer väl trots att det inte har fäst? Eller?
Snutten

2013-11-18 | 13:53:58
Jenny säger:

Kommer ihåg att du dessutom skrev kring Bim att ni bara hade haft sex en gång men att du samtidigt skrev att du trodde att ni hade haft det en vecka senare också, så det skulle ju stämma precis med allt. Bag tror bara att du trodde att det var tidigare. Allt kommer att bli bra!

2013-11-18 | 13:56:30
Anonym säger:

När jag var på mitt första vul så blev jag också bakåt flyttad en
Vecka.
Men när jag var på ul i vecka 12 så hade det liksom
Flyttat fram sig en vecka igen & då till den tiden jag räknar ut att jag måste blivit gravid :) så det är nog ingen fara:)

Svar: Vad coolt! Och lite konstigt! Hoppas dock det blir så för mig också!
Snutten

2013-11-19 | 13:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback