Hej, igen!

Förlåt för den sugiga uppdateringen. Jag hade ingen dator igår, så det gick inte att blogga. Hade massor av saker att berätta dock. Idag var jag upptagen och mot kvällen fick vi oväntade gäster. Det är nu jag fått chansen att sätta mig ner och hänga lite med er! Jag har mått illa hela dagen idag. Igår natt var spyan i min hals. Jag var redo att spy, men jag drack snabbt lite vatten och en bit havrekaka. Genast blev det mycket bättre. Skönt med sådana symtom. Tycker fortfarande att jag kan stå ut med detta till vecka 12 åtminstone. Då vet jag att allt är bra i alla fall. 
 
R tar hand om mig på ett suveränt sätt, men även han kan bli lite irriterad. Speciellt när mitt humör svajar. Jag har varit sugen på en cheeseburgare sedan en vecka tillbaka, och R är så emot McDonalds. En veckas tjat senare fick jag äntligen min efterlängtade cheeseburgare. Gudomligt gott. Här i Belgien hittar man inte McD överallt som i Sverige. Vi har inte ens i vår stad så jag kan inte skaffa en helt själv så lätt. 
 
Hur är det med er? Cravar/cravade ni något speciellt? 

Kommentarer
Elli säger:

Jag var tokig i citroner under hela graviditeten. Kunde trycka i mig hur många klyftor som helst dagligen och ändå inte bli av med begäret efter mer :)

Svar: Vilket roligt begär! Uppstår suget helt plötsligt eller åt du det en gång och tänkte "SHIT VAD GOTT!"?
Snutten

2013-11-24 | 22:50:20
Bloggadress: http://Fotograftretton.blogg.se
sofie säger:

Jag är gravid i v 9+2 idag.. jag har fått diller på lakrits och ost. Vill ha ost på allt och hela tiden. Hoppas det.släpper snart

Svar: åh, ost! Det har jag också. Fick panik när det tog slut hemma! :D
Snutten

2013-11-25 | 00:04:07
Marielle säger:

Potatismos har varit min craving under graviditeten. Såväl hemlagat som pulvervarianten har gått ner. Och så en morgon på jobbet då jag fick ett galet sug efter lingonsylt.

2013-11-25 | 09:01:17
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/alskadeunge
Elli säger:

det bara kom. Har alltid tyckt om citroner så till en början så tänkte jag inte så mycket på det mer än att jag tyckte det skulle vara gott med citron. Sen när sambon började ifrågasätta mitt dille på citroner då insåg jag hur mycket citroner jag åt dagligen. men gott var det ;)

2013-11-26 | 13:53:52
Bloggadress: http://fotograftretton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback