Gynekologen

I morse tog jag ett par mag-bilder. Min mage har varit väldigt, väldigt uppblåst. T o m  R noterar hur mycket den svällt upp. Ska kanske lägga upp bilderna snart! Är ju intressant och kul att se hur magen växer. 
 
Jag är såå jäkla trött just nu, så jag tror nästan att jag ska gå och lägga mig nu. Behöver faktiskt lite extra sömn, det verkar som att inte ens åtta timmar är tillräckligt. Ska ju passa på att sova innan bebis kommer! ;) *alla mammor nickar instämmande*
 

Sedan ska jag komma ihåg att raka muffen och benen ikväll. Jag vet att det inte ska vara jätteviktigt när man går till gynekologen, men jag vill ändå vara fräsch där nere. Minns förra gången då jag inte ALLS var förberedd på det vaginala ultraljudet. Efter två och en halv vecka i Indien var det sannerligen katastrof i mitt privata område. Fast gynekologen säger ju ingenting, så klart. 
 
Lite curiosa: Första gången jag var hos gynekologen (skulle sätta in en kopparspiral, var 17 år) hade jag också glömt raka benen. Jag sa det till henne när hon var där inne och kollade. Hon blev lite ställd och sa: "Men du behöver ju inte raka för min skull!" Jag slutade såklart inte prata, och tänkte väl att det var bästa att gräva mig ännu längre ner i gropen. Det slutade med en lång förklaring om hur jag definitivt skulle ansat mig om jag hade tid, men jag hann veeerkligen inte med det. Hon tänkte säker att jag inte ens behövde några extra preventivmedel när jag var sådär hårig. 
 
Två dagar kvar till vul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback