GAH

 
Ikväll var jag och träffade ett par vänner på en pub här i stan. Det var ganska trevligt. Det var ett par stycken från min språkskola. Tyvärr skulle den där gravida bruttan också komma. Hon röker fortfarande. Två cigaretter per dag, enligt henne... Men antagligen mer. För på vägen till puben rökte hon, och sedan på väg tillbaka. Hon säger så jäkla smarta saker alltså. En tjej frågade om hon mådde illa någonting i början av hennes graviditet. 
 
"Nej", kläcker hon då ur sig. "Man måste vara "mentalt stark". Om man inte är det så mår man illa". Jahaaaa. Ska kanske starta en tråd på FL om detta, ser vad vi får för reaktioner. Irriterar mig så jäkla mycket på henne fortfarande. När hon tände cigaretten gick jag snabbare. Vill inte utsättas för det där. Fattar fortfarande inte att hon utsätter sitt barn för det där. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback