Angående volleybollen

Fick en bra kommentar av Sara att om jag blir orolig av träningen så behöver jag inte spela. Jag vet att det inte kan orsaka ett missfall, men OM det skulle vara så att jag började blöda efter träningen skulle jag aldrig kunna förlåta mig själv - ÄVEN OM det inte var mitt fel. ÄVEN OM det ändå skulle ha blött. Igår var jag säker på att jag kunde spela försvarspositionen utan några större problem. Men jag vet också att jag ibland tar i mer än vad jag måste i stundens hetta. Jag gjorde ju mig illa förra gången. 
 
Efter att jag diskuterat med R insåg jag att han var oroligare än vad jag var. Han ville ju såklart inte säga det rakt ut att han tyckte att jag skulle sluta med träningen, men jag fick den vibben ändå. Så för att stilla hans oro, men även mina egna tvivel, har jag beslutat att inte spela i matcherna. Det är ju hans barn också. Han är ju lika oroad för ett missfall som jag. Dessutom har han ju ännu mindre kontroll än vad jag har. Det känns bra att ha detta uppklarat.
 
Självklart slutar jag inte helt med träningen. Ska fortsätta gå mina långpromenader, och även börja med gravidyoga. Hoppas att jag ska kunna slappna av lite extra nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback