3 November - v5+3

Det känns som att tiden inte går, men det gör den ju. Ibland tycker jag att jag har kommit så långt in i graviditeten, haha! Varje dag betyder sååå otroligt mycket. När jag ska på toa mitt i natten, då passar jag på att titta in på min grav-app på mobilen. Jag älskar att se att jag tagit mig igenom en till dag! Det är underbart!
 
 
En ny grej som har hänt är att jag måste upp på natten och kissa. Det är inte ofta jag behöver göra det. Jag tror att jag ska börja kissa preciiiiiis innan jag ska sova, annars måste jag upp runt tre-fyra. Skulle ta clearblue-testet idag, men det får vänta till i morgon i stället. Och i morgon ska jag tillbaks till skolan. Ska bli sjukt härligt att ha något vettigt att göra på dagarna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback