Lördagar <3

Jag har haft en hemsk mensvärk sedan igår. Svårt att vara glad för mensen då. Och det var väl en bra påminnelse om varför jag hatar den. Jag längtade till att den skulle komma, men nu längtar jag till att den tar slut. Idag hade jag tänkt träna lite muskler, men pga magontet tänkte jag istället bara chilla och ta det lugnt istället. Ska bara plocka undan lite grejer här hemma, och sedan har jag ingenting att göra. Jag älskar lördagar! 
 
Tyvärr hittar jag alltid något skit att hålla på med, så jag njuter aldrig av att inte ha någonting att göra. Vi hörs lite senare! Puss!

Kommentarer
Lin säger:

Jag känner likadant, fast brukar istället ha söndagarna oplanerade. Sååå skönt att bara göra ingenting :)

2013-05-26 | 08:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback