6 Maj

Det har varit ett par stressiga men underbara dagar. Renoveringen i vårt hus har äntligen börjat... Jag är såå excited! Jag är väldigt nöjd med mitt liv just nu! Allt verkar glida så bra nu. Jag vet att den känslan brukar försvinna lika fort som den kommer, men det känns rätt härligt för tillfället i alla fall.
 
Till något helt annat... är det bara jag som har problem med bloglovin? Nya inlägg syns ju inte där... gah. Och jag följer ett flertal gravidbloggar som är så nära förlossning! Så nu stalkar jag alla de bloggarna...
 
Idag ska jag inte göra någonting speciellt. Bara lite tvätt, lite städning och lite matlagning. Alltid när jag lagar mat brukar jag se på någon film samtidigt. Eller lyssna på musik och dansa. Annars blir det så tråkigt att laga mat. Idag ska jag en indisk film, Devdas, som typ alla indier har sett. Alla utom jag. En annan film jag borde se är ju sjätte sinnet... Har hört att den är bra! Hehe. 
 
Hörs ikväll! 

Kommentarer
Lin säger:

Nämen hej! :) jo, Bloglovin har segat sig för mig med... Vad skönt att du mår bättre! Kramar

Svar: Sååå skönt att faktiskt må bättre! :D Kram!
Snutten

2013-05-06 | 17:36:27
Alexandra säger:

Jag följer dig på bloglovin. och som jag ser nu är det ju jättemånga inlägg jag inte har sett! :O missat jättemånga!
hoppas allt är bra med dig!
kram!

Svar: Jag har själv missat jättemånga inlägg! Så synd! Kraaaam! Och tack för följandet! :)
Snutten

2013-05-07 | 14:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback