16 Maj

Igår var vi och träffade ett par som nyligen fått sin tredje son. Han var så underbart fin. Fick ju självklart frågan när vi planerar att ha barn. Avskyr den frågan. Jag klarar inte av att svara på det längre. Men det blev ändå en ganska lyckad kväll. 
 
Idag är jag så sjukt trött. Känner mig lite halvsjuk också. Snorig och hostig. Dagen bjuder även på regn och kyla. Tänkte ändå dra ut på en långpromenad, om jag orkar med det. Det har känts jättebra i några dagar med träningen, börjar se resultaten också. Speciellt på mina armar. Jag är så stolt över mina små biceps. Hoppas bara att jag blir av med den sista delen fett på magen också. 
 
Vi hörs ikväll. Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback