-

Kära vänner. Jag inser att uppdateringen suger. Tänker ibland att jag ska göra någonting åt detta, men det är inte helt enkelt... I morgon är det precis en månad sedan jag fick veta att jag hade fått missfall. Det känns som att tiden  flugit förbi sedan dess. Idag känns det som att det är något som händet i en avlägsen tid och plats. Fortfarande ofattbart. 
 
Jag har redan börjat längta till att försöka igen. Känns som att jag har läkt tillräckligt för att fortsätta. Faktum är att jag saknar det. Men ibland tänker jag hur det skulle ha varit om jag inte hade fått missfall. Jag hade varit gravid i 14e veckan i morgon. Hur jag vet? Jo, familjelivs graviditetsmail kommer fortfarande varje vecka och påminner mig. Jag fattar inte hur jag "avprenumerar"... Har ju redan ändrat min status och allt. Får kolla upp det när jag orkar. Just nu känns det inte så farligt ändå. Jag öppnar aldrig mailen, men ibland är jag nyfiken på var jag skulle ha varit om det som hänt inte hade hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback