Hunger och värk!

Jag har mensvärk. Det kommer med jämna mellanrum. De två senaste dagarna i alla fall. Hmm.. Ja, min mensvärk börjar ju en vecka innan BIM har vi nu lärt oss. Kanske är det mens på gång... kanske är det bebis på g...? Only time will tell. Just nu är jag sjukt sugen på pizza, så jag försöker övertala R till att köpa. R... R har blivit R på bloggen... har råkat skriva ut hans riktiga namn av misstag flera gånger. Det är inte bra! Han har ett väldigt unikt namn, kan jag säga. 
 
Gaaah, magen kurrar som bara den. MAAAT! 

Kommentarer
Lin säger:

Jag lider med dig, man BLIR knäpp av att gå och vänta på BIM! Så oerhört frustrerande! Och om jag får säga det, så är det både märkligt och väldigt taktlöst av din svärmor att hålla på att fråga så... Förstår att du inte vill vara respektlös på något sätt, men det borde inte hindra dig från att bara säga som det är (el iaf linda in det lite). Ex. "jag uppskattar din längtan och ditt intresse, men faktum är att jag känner lite press när folk omkring mig och R går och väntar... Tänk om det dröjer väldigt länge innan vi får barn? Jag lovar att berätta för dig när det väl händer!" eller nåt... :) tror du inte hon förstår? Kram!

Svar: Jag vet inte om hon lär förstå.. Jag drömde faktiskt att jag sa ifrån ordentligt när hon undrade när det skulle bli barn. Det jag kan säga är hon ABSOLUT inte förstod.. ens lite! Jag tänker alltid att jag ska säga ifrå nästa gång, men jag blir så otroligt ställd och svarslös för det är sånt som man INTE gör helt enkelt. :S Blir väldigt konfunderad!
Snutten

2013-03-12 | 09:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback