BIM IDAG!

Jag har typ nästan klarat av den långa väntan. Normalt brukar min mens komma på morgonen, men den syns inte till än så länge. Har inte haft särskilt mycket mensvärk heller. Det är nästan så att jag blir hoppfull! Men jag har inte sagt någonting till R ännu. Vet att han kommer att fråga, men jag säger väl som det är... Att jag inte vet.
 
I morse ställde jag mig framför den stora spegeln i vårt sovrum. Jag drog upp tröjan och kollade på brösten... ni vet, som man brukar göra (not). Det är inte bara det att bröstvårtorna är känsliga... utan de står rätt ut! Och är hårda! Det är inte så vanligt, tror jag. Fast jag brukar ju inte inspektera just den delen med stor noggrannhet. Svårt att veta. 
 
Sjukt sugen på att testa, och just därför tog jag mig ut ur huset och på en shoppingrunda. Sedan ska jag packa till resan, så jag försöker hålla mig sysselsatt allt vad det går! 

Kommentarer
Sussi säger:

Åh, jag önskar verkligen att det visar positivt! Håller tummarna hårt! Kramar.

2013-03-16 | 19:37:45
Bloggadress: http://www.tussilulls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback