BIM-4

Mina bröstvårtor är jättekänsliga! Wihuuuuu! Nä, men allvarligt talat! Det är verkligen en jättestor skillnad från tidigare cyklar! Jag har aldrig varit såhär känslig. Brösten värker normalmycket, de är inte jätteömma. Börjar bli ordentligt nyfiken. Idag ligger jag på BIM-4. Det känns bra. 
 
Jag har även haft mensvärk till och från, så jag tror inte att mensen blir alltför sen. Kommer ändå avvakta ett par dagar efter BIM till att testa. Jag tror att jag klarar av det. Jag håller mina tummar så att de blir blå. Nu måste det gå! 

Kommentarer
Mandy säger:

Oj, vad spännande! Hoppas hoppas! Lycka till:-)

2013-03-13 | 00:12:00
Bloggadress: http://mandyinmakeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback