Träning

Usch, jag är så himla trött. Det började igår kväll när jag och R somnade i soffan runt kl 20. Vaknade fyra timmar senare och släpade med R till sängen. Efter lite gos, runt halv två inser jag att jag är hungrig. Så då åt jag och somnade igen runt två-tiden. Klockan fyra vaknar jag av en mardröm. Det mördas och kupas ut ögon och andra hemskheter. Ligger vaken till efter fem. Sedan sover jag till kl 9. 
 
Jag skulle kunna tro att jag är gravid, men det skulle betyda att även R är väldigt gravid. Sedan har jag städat en massa. Gjorde bland annat rent kylskåp och spis. Och toaletten och duschen. Dammsugade också hela huset. Nu ska jag bara moppa. Det skulle jag hunnit med om inte klockan blivit alldeles för mycket och min granne ringde på. Sedan två veckor tillbaka joggar vi tillsammans. Idag blev det 20 minuter jogging och 20 minuter powerwalk. Efter det hann jag med lite styrka. Så lite mer än en timmes träning. 
 
Såhär ser mina dagar ut för det mesta. Känns skitbra att komma in i träningsrutinen igen, och så himla bra att ha någon att träna med! Har aldrig känt mig hälsosammare! Och min granne peppar mig så sjukt bra! Nu väntar duschen. Hoppas ni har det gött allesammans! Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback