Sneaky Smile

Idag har jag tänkt att fräscha till mig. Det är helt galet hur jag ser ut! Borde även dammsuga och moppa, men jag känner mig så otroligt lat. Det får helt enkelt vänta till ikväll istället. Igår var vi ute på promenad, denna gång i två hela timmar! Så otroligt skönt att kunna promenera ute på natten utan jacka. Hej då, säger vi till vintern och välkomnar svettmustachen. Helt sjukt trött var jag... det skulle varit rätt trevligt om inte R börjat klaga redan efter trettio minuter att han var "trött". 
 
På tal om R, han har varit oerhört nyfiken på när jag ska testa. Han liksom mutar sig till ett test. "Kan du räcka mig salladskålen?" "Jaaaa, om du testar på måndag" *sneaky smile* Hehehe. Känns ändå rätt härligt att det är jag som har ALL kontroll! Tror även att han är orolig nu när jag sagt att jag ska vänta till vecka 12 med att tala om även för honom. Såklart skojar jag bara. Han måste ju få veta med en gång, men han är så otroligt dålig på att hålla saker hemligt. I alla fall, jag ska vara skitnoga med att inte berätta för någon alls innan vecka 12.
 
 

Kommentarer
Puma säger:

Jag håller tummarna att du får ett fint plus framöver.

Svar: Tack! Det hoppas jag också! :)Kram!
Snutten

2013-06-14 | 14:19:10
Bloggadress: http://drommenom.blogspot.se/?m=1
Lin säger:

Haha! Härligt att ni är på banan igen! :) när ska du testa då, ska du vänta tills efter bim? Kramar!

Svar: Det tror jag nog att jag ska göra! Typ två dagar efter. Kram!
Snutten

2013-06-15 | 14:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback