Desperat inlägg som ska tas med en nypa salt

Jag har packat mest hela dagen. Vi ska på ett indiskt bröllop i veckan. Det är i London och vi åker iväg på onsdag! Ska bli härligt att glömma bort hur ogravid jag är. Faktum är att det är det enda jag går runt och tänker på. Jag viiiiiilllllll ju så gärna! Varför går det inte?! Varför blir tonåriga Marie-Louise gravid?! När hon dricker och partajar (säger man ens så nuförtiden?) och har ett stormigt förhållande med sin jämnåriga pojkvän?! Alltså varför, Marie-Louise? Varför?!
 
*Note: Marie-Louise är inte på riktigt... fast om jag träffade henne just nu skulle jag faktiskt skälla ut henne.*
 
Varfôr kan det inte vara jaaaaaag??? Jag, som inte.. partajar. Och inte är tonåring. En ytte pytte lyckad graviditet, tack. Är det så mycket begärt? Det behöver inte vara ett gulligt barn ens. I will learn to love it anyway. Snälla, låt det ske i nästa cykel. Jag orkar inte ha mer sex nu!

Kommentarer
ida säger:

jag vet precis hur du känner!! har varit med om exakt samma sak :( o nu händer det inte ett skit...
får se om mensen kommer den här vecka tänkte ta ett test i morrn men vet att de inte kommer visa nåt men vill ta iaf :P
kramar till dig/ ida

Svar: åh, spännande! Let me know how it goes! :D
Snutten

2013-06-23 | 21:42:59
Angelica säger:

Åh vad jag älskar att läsa din blogg!! Du är så klockren när du skriver och det är så kul att följa dig :)Dock känner dig inte personligen eller vet vem du är, men jag håller tummarna att det går vägen för er nästa månad :)


Svar: åååååååh! Vad fint sagt! Nu kommer jag vara glad resten av dagen! Stor kram!
Snutten

2013-06-24 | 00:28:24
Puma säger:

Åh så himla tråkigt att det inte tog sig denna gång. Jag hoppas det är er tur snart!

. Jag känner igen beskrivningen. Livet är bra orättvist!

2013-06-26 | 15:42:55
Bloggadress: http://drommenom.blogspot.se/?m=1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback