Back on the saddle

Oj, herregud. Det har gått flera dagar sedan jag bloggade sist. Är helt förundrad över att jag ens har några följare kvar på Bloglovin. Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen. Jag vet liksom inte vad det är jag ska blogga om. Jag känner mig så opepp på att börja med den galna dokumenteringen om ägglossning, och BIM. Men jag ska börja nu. 
 
Om ungefär en vecka börjar min fertila period. Idag ligger jag på cykeldag 13. Igår natt låg jag och tänkte och kände mig allt säkrare på att vi måste börja försöka nu... Jag vill ha en liten bebis. Och R längtar ju också något otroligt. Det känns inte rätt att vänta längre. 
 
På tal om bebisar.. Grattis till Lin och Sussy till deras fina pojkar. Vad avis jag blir! :D Det blir ett riktigt bebisår i bloggosfären. Knivlisa, Blondinbella och Katrin är gravida. Katrins blogg kommer bli askul att läsa. Hon skriver så öppet om allt. Jag hoppas att kunna joina dem snart! Gah, nu längtar jag något otroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback