Testat

Kom hem med testet och var jättekissnödig, så jag ringde upp R och vi bestämde oss för att testa. Han var på telefon under hela tiden, och jag bad honom hålla koll på tiden. Tyvärr uppenbarade sig bara ett streck. R frågade om jag var säker. Ja, sa jag. Det är bara att vänta ut mensen och försöka nästa månad istället. 
 
Ska nog ge upp hoppet nu, även om det inte var morgonurin och jag testat innan BIM. Om mensen inte dyker upp testar jag igen om några dagar. 
 
BRB... ska skrika in i en kudde bara. 

Kommentarer
Tess säger:

Men hörrö, det är FUSK att inte använda morgonkiss på test innan BIM. För min del, (ja jag fuskade också svårt att låta bli hihi!) så var det så negativt det kan bli fram till dagen innan BIM. Men sedan, på BIM, gravid 1-2 på ett digitalt test =D

Svar: Aj! Och där var hoppet tillbaka, hehe. Men tack! För det är det enda jag lever på just nu! Kram!
Snutten

2013-07-22 | 17:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback