Seg Dag

Jag har haft världens segaste dag. Alltså... Jag vet att mina ögon var öppna, men det var fan ingen hemma i skallen... på hela dagen! Jag tror på riktigt att hjärnan sov medan min kropp bara vägrade. Sedan kommer R hem och frågar "vad jag har haft för mig". Jag får på riktigt P A N I K för nu måste jag hitta på något jag gjort (vilket är jävligt svårt, speciellt eftersom hjärnan fortfarande sover). 
 
Idag sa jag att jag vikit tvätt (stor fet lögn (högen tvätt låg fortfarande utspritt på sängen)). Så när R gick in på toa fick jag panik-vika all tvätt. Så när han kom tillbaka från toaletten frågade han om det var det enda jag hade gjort. "Nä", svarade jag. "Såklart inte. Jag har ju också... möblerat om".

R ser sig omkring. Vart då någonstans? "Ehm... Alltså, sen möblerade jag tillbaka allting för det såg bättre ut innan". Sedan gav jag ifrån mig mitt lögnskratt och han visste ju med ens att detta var en av mina sega dagar. Gah. Visste jag att jag skulle bli påkommen kunde väl HAN lika gärna vika tvätten. Jaja. Hoppas imorgon är bättre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback