Ready

En grej jag glömt nämna... Jag har slutat dricka kaffe. Läste om en tjej (på "familjeliv" såklart) som försökte skaffa barn i sex år. Hon drack inte mycket kaffe, men den kopp hon drack var tillräckligt för att påverka hennes kropp. Tre månader efter hennes kaffestopp blev hon gravid. Coolt, tyckte jag. För mig var det inte ett medveten val att sluta dricka kaffe. Insåg bara att det var två månader sedan jag drack kaffe. Sedan läste jag om den här tjejen och kände att jag lika gärna kunde fortsätta att låta bli att dricka. 
 
Kan ändå inte dricka varma drycker när det är så varmt. Men igår var en regnig dag och jag blev skitsugen på kaffe. Men jag lät bli.. När man väljer att låta bli Douwe Egberts kaffe... ja, då vet man att man är redo att skaffa barn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback