Längtan

Morsning korsning (töntigaste svensktalande personen ever)!
 
Idag ska tydligen ha mens. Fast jag hoppas såklart att den uteblir och att jag egentligen är på smällen. Snälla, kan jag få vara det? R och jag är så nyfikna! Han har redan ringt mig två gånger idag och frågat om mensen kommit. Jag svarade att jag ringer och berättar för honom om den kommer. Det gick han inte med på. "Neeej, ring och berätta att den inte har kommit!" Naaw, sötplutten. Han vill bara vara lycklig, om än för en kort stund. 
 
Fan vad jag längtar alltså. Serien jag länkade till igår bidrar till både avundsjuka och lycka. Jag vill också få en bebis, och uppleva det fina de där kvinnorna får göra... Ja... Slutet på de programmen är en blandning av glädje och ledsamhet för mig. Och en stor vilja att skjuta fram på tiden. Önskar med allt jag har i kroppen att ett av de paren kan få vara jag och R en dag... hoppas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback